miércoles, 30 de mayo de 2007

Memories of you.

Hoxe vin un R4 que subía agonizante cara a faculdade.
Pensei que poderías ser ti, que me viñas buscar por sorpresa.
Logo aterrei na realidade, lembrei que non sabes o camiño, que sería toda unha fazaña que o R4 chegase ata Vigo (xa non digamos que conseguise escalar ao CUVI), e que estás tan lonxe do teu R4 coma de min.

(Epúxenmeunpoucotriste.)



Nunca acaba un de acostumarse a todo isto.
Pero iso é bo: saber que me faltas,
NOTAR que me faltas.

2 comentarios:

Malagueña Salerosa dijo...

Los recuerdos son dolorosos.
Pero mes más doloroso aún cuando todo lo que ves a tu alrededor te recuerda a...

Anónimo dijo...

:__)

Non coñecía esta faceta túaaaa!

O meu veciño tiña un R4 chachi-fulero que daba o cante en miles de km á redonda (lástima que o meu veciño me caese mal xDDDDD)


:********************